Η κ. Τσόκλη άκουσε με προσοχή τις παρατηρήσεις και μίλησε με ειλικρίνεια για τις3 αδυναμίες και τα προβλήματα που υπάρχουν και την σκληρή προσπάθεια που καταβάλλεται για να ξεπεραστούν.
Ιδιαίτερη μνεία έγινε για τις υψηλές τιμές των εισιτηρίων προς της Ελλάδα, εξ αιτίας της μονοπωλιακής κατάστασης που έχει δημιουργηθεί από τη Delta, μετά τη διακοπή της γραμμής της Ολυμπιακής, την έλλειψη ενημερωτικού υλικού, αλλά και την αναποφασιστικότητα των κρατικών φορέων να ζητήσουν έγκαιρα τη συνδρομή της Ομογένειας των ΗΠΑ κι ολόκληρου του ελληνισμού της Διασποράς, σ’ αυτές τις δύσκολες για την Ελλάδα ώρες.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Μιλώντας στη Greek News, η κ. Τσόκλη είπε πως βρέθηκε για προσωπικές εργασίες στη Νέα Υόρκη και χρησιμοποίησε την ευκαιρία να μοιρασεί με ομογενείς τη νέα καμπάνια που γίνεται.
«Είναι μια νέα διαδραστική πλατφόρμα, στην οποία θα πατήσουν οι μελλοντικές μας προσπάθειες για να ενδυναμώσουμε τη χώρα μας. Νομίζω είναι η πρώτη φορά που η Ελλάδα, πέραν των προσπαθειών της κυβέρνησης για ενίσχυση και ενδυνάμωση του τουρισμού, βασίζεται και ζητά τη συμμετοχή των Ελλήνων της διασποράς, μια που για πρώτη φορά μιλούμε για την Ελλάδα μέσα από τα social media.
Μέσα από τις νέες τεχνολογίες που έχουν τη δύναμη που γνωρίζουμε. Είναι η πρώτη φορά που μιλάμε με ειλικρίνεια για τη χώρα μας. Το You in Greece είναι μία στοχευμένη καμπάνια, είναι η φωνή που εκπέμπει η Ελλάδα απευθυνόμενη στους επισκέπτες που αγαπούν τη χώρα και μέσα από αυτή την πλατφόρμα μπορούν να ανταλλάξουν απόψεις. Έτσι, θα μπορέσουμε και να μεγαλώσουμε την τουριστική περίοδο, να μιλήσουμε για ιδιαίτερες μορφές τουρισμού, όπως ο πολιτιστικός, ο εναλλακτικός τουρισμός, ο θρησκευτικός, οι γάμοι που τόσο πολλοί οι Έλληνες της διασποράς επιθυμούν να τελέσουν στην Ελλάδα. Θα μπορέσουμε να μιλήσουμε για τα πράγματα που διαφοροποιούν τη χώρα μας, όπως το περιβάλλον μας, η ενδοχώρα μας την οποία έχουμε ξεχάσει όλα αυτά τα χρόνια, έχοντας επενδύσει μόνο στον ήλιο και στη θάλασσα. Ξεχάσαμε ότι η Ελλάδα είναι κάτι πολύ παραπάνω και κυρίως ο πολιτισμός της. Τόσο τα μνημεία της, όσο και η σύγχρονη παραγωγή».
Στο ερώτημά μας αν έχει γίνει κατανοητό στον ελληνικό λαό πως θα πρέπει να βάλουμε όλοι πλάτες για να σωθεί η χώρα, η κ. Τσόκλη είπε:
«Νομίζω η πλειοψηφία το έχει καταλάβει. Υπάρχουν και κάποιοι οι οποίοι για δικούς τους λόγους δεν συμπεριφέρονται όπως θα όφειλαν, όμως η ιστορία θα δείξει ποιος συμπεριφέρεται σωστά και ποιος όχι».
YOU IN GREECE
Τη νέα επικοινωνιακή τουριστική προσέγγιση της Ελλάδας, που ακούει στο όνομα You in Greece, παρουσίασε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος σε συνέντευξη τύπου, με μακροπρόθεσμο στόχο, όπως είπε, τη μετάβαση της χώρας μας, από το μοντέλο ήλιος και θάλασσα, στην Ελλάδα των εμπειριών και της πολυποικιλότητας.
Το “You in Greece” είναι μία ενισχυτική συμμετοχική δραστηριότητα για τον ελληνικό τουρισμό η οποία στηρίζεται στην καταγραφή και διαδικτυακή αναμετάδοση των προσωπικών εμπειριών των επισκεπτών στη χώρα μας. Στον Έλληνα πολίτη δεν κόστισε τίποτα, όπως χαρακτηριστικά ανάφερε ο υπουργός, ωστόσο τα οφέλη θα είναι πολλαπλασιαστικά σε βάθος χρόνου. Πρεσβευτές της διάδοσης του “You in Greece” είναι τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης you tube, Facebook, twitter κλπ, ενώ στην αλυσίδα διάδοσης του προστίθενται οι ευρωβουλευτές, τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό, πρεσβείες, απόδημος ελληνισμός κλπ.
Η εν λόγω επικοινωνιακή πρωτοβουλία του υπουργείου έρχεται και ως απάντηση στην αρνητική δημοσιότητα που υφίστατο η Ελλάδα το προηγούμενο διάστημα, μέσω εικόνων αλλά και αρνητικών δημοσιευμάτων. Στο σημείο αυτό ο κ. Γερουλάνος υπογράμμισε ότι το ΥΠΠΟΤ προχωρά σε σταδιακή αποπληρωμή των χρεών στα ΜΜΕ του εξωτερικού σε συνεργασία με το Υπουργείο Ναυτιλίας και Ανταγωνιστικότητας. Μάλιστα ένα από τα μέτρα που το υπουργείο έθεσε σε τροχιά υλοποίησης για την αντιμετώπιση των φαινόμενων που πλήττουν την εικόνα του ελληνικού τουρισμού είναι η εγγύηση των εξόδων παραμονής των επισκεπτών στη χώρα μας (διανυκτέρευση και σίτιση) σε περιπτώσεις για τις οποίες οι επισκέπτες αναγκάζονται να παραμείνουν στη χώρα , όπως για παράδειγμα (καμποτάζ, απεργίες ή ηφαιστειακή τέφρα, κ.ο.κ.)
Στηλιτεύοντας τα φαινόμενα που αμαυρώνουν την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό, απόρροια των γεγονότων στην Ακρόπολη και στο Zenith, ο κ. Γερουλάνος επεσήμανε ότι ο κόσμος έχει αρχίσει σιγά σιγά να απαξιώνει τους εμπνευστές τους. Για το κρουαζιερόπλοιο Zenith υπογράμμισε ότι αυτό όπως και αυτό που συμβαίνει στην Κόρινθο με τα “δεμένα” πλοία δεν έχουν να κάνουν με την άρση του Καμποτάζ, αφού σε αυτά ισχύει η κοινοτική νομοθεσία.
Χωρίς να τεθούν ευρύτερα ζητήματα της τουριστικής ατζέντας ο κ. Γερουλάνος απαντώντας σε ερώτηση για την αστεροποίηση των ξενοδοχείων σημείωσε ότι υπάρχει στασιμότητα αναγνωρίζοντας ωστόσο το πρόβλημα. Στη Νέα Υόρκη ανάφερε υπάρχουν μόλις 2 πεντάστερα, ενώ στην Ρόδο είκοσι, δήλωσε με νόημα. (Σ.Σ. στο Μανχάταν υπάρχουν τουλάχιστον 15 πεντάστερα ξενοδοχεία, αντί των δύο που είπε ο υπουργός).
Πηγή: Εφημερίδα Greek News, Αποστόλης Ζουπανιώτης
Trackback(0)
TrackBack URI for this entry
|