Σημαντική διάκριση εξασφάλισαν τρεις έλληνες εκπαιδευτικοί κατά τη συμμετοχή τους στο 6ο Πανευρωπαϊκό Φόρουμ Πρωτοπόρων Δασκάλων της Microsoft, που πραγματοποιήθηκε στη Βιέννη της Αυστρίας, από τις 24 έως τις 27 Μαρτίου.
Οι κ. Κώστας Δημητρίου και Γιώργος Διπλάρης, από το Κολλέγιο Ψυχικού, κέρδισαν την τρίτη θέση στην κατηγορία «Καινοτομία στο Περιεχόμενο» του διαγωνισμού, συμμετέχοντας με την εργασία «Από τον Newton στο CERN». Με αυτήν την προτεινόμενη εκπαιδευτική δραστηριότητα, οι μαθητές καλούνται να παρακολουθήσουν μέσα από ένα «εικονικό τηλεσκόπιο» την κίνηση των πλανητών χρησιμοποιώντας το δωρεάν λογισμικό της Microsoft WorldWide Telescope, να μελετήσουν το θεωρητικό υπόβαθρο της τροχιάς των πλανητών και των φορτισμένων σωματιδίων και να κατασκευάσουν μοντέλα προσομοίωσης στον υπολογιστή. Στη συνέχεια επικοινώνησαν μέσω τηλεδιάσκεψης με επιστήμονες του CERN οι οποίοι απάντησαν στις ερωτήσεις των μαθητών.
Επιπλέον, ο κ. Θοδωρής Ανδριόπουλος, από το Κολλέγιο Ανατολία, με την εργασία «Ποιός σκότωσε τον κύριο Χ?» με θέμα την εξιχνίαση ενός φανταστικού φόνου από τους μαθητές χρησιμοποιώντας γεωμετρικούς και μαθηματικούς γρίφους, έλαβε την τρίτη θέση στην ειδική κατηγορία όπου όλοι οι Ευρωπαίοι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί ψηφίζουν την καλύτερη εργασία.
Αντίστοιχα αξιόλογη ήταν και η συμμετοχή του κ. Καλοβρέκτη Κωνσταντίνου, Εκπαιδευτικού του Επαγγελματικού Λύκειου Λιβαδειάς, με το πρωτότυπο μοντέλο: «Κινητική τάξη υποστήριξης μάθησης εκτός Σχολείου - Mobile classroom support learning outside of School». Σκοπός του αποτέλεσε η μοντελοποίηση επίλυσης πολυμορφικών ασκήσεων ηλεκτροτεχνίας, με δημιουργία βάσης δεδομένων βοήθειας (help database) των ασκήσεων από τους μαθητές για εκπαιδευτική βοήθεια μέσω «αινιγματικών» στοιχείων εικόνας και βίντεο, των ωρών που είναι εκτός σχολείου μέσω Τεχνολογίας SMS και MMS.
Οι βραβευθέντες θέτουν υποψηφιότητα για τη συμμετοχή τους στο Διεθνές Συνέδριο Πρωτοπόρων Δασκάλων της Microsoft, που θα πραγματοποιηθεί τον προσεχή Νοέμβριο στη Βραζιλία.
Trackback(0)
TrackBack URI for this entry
|