Apr
11
2008
Ολοκληρώνεται η επίσκεψη Στυλιανίδη στις ΗΠΑ |
Γράφει ο/η Θεόφιλος Δουμάνης | |
11.04.08 | |
Φιλαδέλφεια Σε ότι αφορά στην επίσκεψη του στο Σικάγο ο Υπουργός Παιδείας είπε ότι ήταν συγκινητικό που βρέθηκε εκεί για πρώτη φορά Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας."Αυτό-σημείωσε ο κ.Στυλιανίδης-η ομογένεια το αγκάλιασε με πολύ μεγάλη θέρμη". Στο Σικάγο ο Υπουργός Παιδείας της Ελλάδας συναντήθηκε με εκπαιευτικούς και μαθητές και ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός παγκόσμιου φόρουμ που θα δώσει τη δυνατότητα σε όλους τους ελληνικής καταγωγής καθηγητές πανεπιστημίου να ξανά συνδεθούν με την Μητρόπολη. "Θεωρώ, ότι αυτή η επίσκεψη είναι σημαντική και σηματοδοτεί το ενδιαφέρον πια της ελληνικής πολιτείας για την ανάπτυξη πρωτοβουλιών που θα ενισχύσουν την εκπαίδευση των ομογενών" ανέφερε ο κύριος Στυλιανίδης. Για την επίσκεψη του στην Ουάσιγκτον ο Υπουργός Παιδείας τονισε ότι συναντήθηκε με την Υφυπουργό Εξωτερικών αρμόδια για θέματα εκπαίδευσης και πολιτιστικής συνεργασίας, όσο και με τον Υφυπουργό Παιδείας και συζήτησε εκτενώς το ενδεχόμενο υπογραφής μιας συμφωνίας με τις Ηνωμένες Πολιτείες προκειμένου να ενισχυθεί η διμερής συνεργασία στα θέματα εκπαίδευσης. Η συνεργασία αυτή μπορεί να κινηθεί σε όλα τα επίπεδα για την ανταλλαγή τεχνογνωσίας, για τη διευκόλυνση της αναγνώρισης των πανεπιστημιακών τίτλων, για την επέκταση του χρόνου παραμονής των Ελλήνων δασκάλων και καθηγητών που έρχονται στις Ηνωμένες Πολιτείες για να διδάξουν στην ομογένεια και για τη συνεργασία μεταξύ των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων των δύο χωρών. "Φεύγω ικανοποιημένος από την πρωτεύουσα των Ηνωμένων Πολιτειών γιατί μου δόθηκε η δυνατότητα να συναντήσω και τα ελληνικής καταγωγής μέλη του αμερικανικού Κογκρέσου, κ. Gus Bilirakis και κ. John Sarbanes, και να συζητήσω την εντατικοποίηση της συνεργασίας μας για την προώθηση θεμάτων που έχουν ελληνικό εθνικό ενδιαφέρον". είπε ο κύριος Στυλιανίδης.
Set as favorite
Email This
Σχόλια
(0)
Πρέπει να συνδεθείτε για να στείλετε ένα σχόλιο. Παρακαλώ καταχωρήστε λογαριασμό εάν δεν έχετε έναν.
|
< Προηγ. | Επόμ. > |
---|